Dlaczego w grach wideo wciąż zdarzają się zwolnienia, zamknięcia i fuzje? | Techlewall

Dlaczego w grach wideo wciąż zdarzają się zwolnienia, zamknięcia i fuzje?

Dziś mówimy o stanie branży gier wideo, która, szczerze mówiąc, jest wszędzie. Nie mówimy tu zbyt wiele o grach wideo Dekoder, ale powinniśmy robić tego więcej. Gry stanowią ogromną część zarówno branży technologicznej, jak i medialnej. Według Entertainment Software Association (ESA) – głównej grupy branżowej – w USA, więcej niż W zeszłym roku w gry grało 212 milionów ludzi, którzy wydali na gry i ich zawartość ponad 47 miliardów dolarów.

Wiele z tych gier jest ogłaszanych tutaj w czerwcu, który jest okresem absolutnego szumu dla prawie całej branży gier wideo. Słyszymy o wielu bardzo fajnych projektach. Po kilku następnych dniach prawie każdy liczący się producent gier ogłosi swoje plany na ten rok i kolejne lata.

Jednak za efektownymi zwiastunami i datami premiery kryje się coś w rodzaju kryzysu: dziesiątki tysięcy pracowników we wszystkich częściach branży gier wideo zwolniony od 2022 r. Tylko w tym roku tak jest już w branży gier wideo doszło do ponad 10 000 zwolnień, a nie minęła jeszcze nawet połowa roku. Dziesiątki studiów zostało zamkniętych, a niezliczone projekty zakończyły się, zanim w ogóle o nich usłyszeliśmy.

Tworzenie gier to ponury czas, mimo że sztuka projektowania gier wideo kwitnie. Zarówno wielcy światowi wydawcy, jak i małe niezależne studia borykają się z presją finansową i nie wydaje się, aby w najbliższym czasie miała ona ustąpić.

Skoro sprzedaż jest dobra, skąd wzięła się tak ogromna presja na firmę? Jak matematyka działa tak źle, skoro jest tak duże zainteresowanie ze strony konsumentów i graczy?

Ja zaprosiłem Obręcz reporter gier wideo Ash Parrish w programie, aby to wyjaśnić i wyjaśnić, co dzieje się w grach i jakie te zmiany – z perspektywy biznesu, kultury i pracy – mogą nam powiedzieć o tym, co może się wydarzyć dalej.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *