Kendrick Lamar eskaluje feud Drake’a w zjadliwym dissie „Euphoria”. | Techlewall

Kendrick Lamar eskaluje feud Drake’a w zjadliwym dissie „Euphoria”.
  • Marka Savage’a
  • Korespondent muzyczny BBC News

Źródło obrazu, Obrazy Getty’ego

podpis, Kendrick Lamar zdobył nagrodę Pulitzera za swój album „Damn” z 2017 roku

Kendrick Lamar wypuścił utwór, w którym atakuje inną gwiazdę rapu, Drake’a, zaostrzając ich długotrwały spór.

Piosenka zatytułowana Euphoria jest odpowiedzią na tygodnie drwin ze strony Drake’a, który strzelał do Lamara w serii wirusowych dissów.

Przez sześć minut Lamar nazywa Drake’a „manipulatorem i notorycznym kłamcą” i krytykuje jego umiejętności rodzicielskie.

Oskarża także kanadyjską gwiazdę o wyprzedanie się, twierdząc, że tworzy muzykę wyłącznie po to, by „pacyfikować” fanów.

I nie pozostawia słuchacza bez złudzeń co do siły swoich uczuć do Drake’a.

Tu nie chodziło o krytykę, ani o sztuczki, ani o to, kto jest największy,„on rapuje”.Zawsze chodziło o miłość i nienawiść, teraz pozwólcie, że powiem, że jestem największym hejterem”.

Nienawidzę sposobu w jaki chodzisz, sposobu w jaki mówisz, nienawidzę sposobu w jaki się ubierasz.

Źródło obrazu, Obrazy Getty’ego

podpis, Drake jest najczęściej odtwarzanym artystą hiphopowym na świecie

Spór raperów sięga 2013 roku, kiedy Lamar był stosunkowo nowicjuszem.

Podczas występu na rozdaniu nagród BET przechwalał się, że jego umiejętności „ukryły wrażliwego rapera z powrotem w piżamie”. Wiersz ten został zinterpretowany jako nawiązanie do Drake’a, którego obnażająca duszę mieszanka rapu i R&B zmieniła brzmienie hip-hopu.

Spór trwał kilka lat i ponownie zaostrzył się w zeszłym roku, kiedy J Cole i Drake wraz z Lamarem w piosence First Person Shooter opisali siebie jako „wielką trójkę” rapu.

Pozornie nieszkodliwy komentarz pozostał niezauważony przez miesiące. Następnie w połowie marca Lamar wygłosił poruszający werset w „Such”, w którym oświadczył, że nie ma „wielkiej trójki – jestem tylko wielki ja”.

W kwietniu Drake wydał pierwszy z dwóch utworów diss, zatytułowany Push Ups, w którym kpił z wzrostu Lamara oraz jego współpracy z Maroon 5 i Taylor Swift.

Później w tym samym miesiącu Drake nagrał kolejną piosenkę, Taylor Made Freestyle, kpiąc z Lamara i nazywając go tchórzem za brak odpowiedzi.

W utworze kontrowersyjnie wykorzystano technologię sztucznej inteligencji do naśladowania głosów Snoop Dogga i zmarłego Tupaca Shakura – jednego z bohaterów Lamara.

Lamar’s Euphoria podobnie krytykuje wykorzystanie sztucznej inteligencji, mówiąc, że „sprawiłoby to, że (Tu)pac przewróciłby się w grobie”.

Pyta także: „Czy walczę z duchem czy sztuczną inteligencją?” – nawiązanie do oskarżenia, że ​​Drake w przeszłości korzystał z usług Ghostwriterów.

Lamar wspomina nawet o czasie potrzebnym na nagranie odpowiedzi, używając bojowego tekstu: „Myślisz, że całe moje życie to rap? Mam syna do wychowania, ale widzę, że nic o tym nie wiesz.

Drake publikuje odpowiedź na scenę filmową

Lamar, były zdobywca nagrody Pulitzera za swój czwarty album Damn, wykorzystuje tę piosenkę, aby zaprezentować swoją zręczność wokalną, przełączając się między przepływem a rytmem.

Wydaje się nawet, że w końcowych taktach naśladuje akcent Drake’a z Toronto.

Jednak fani, którzy liczyli na mocne zakończenie rapowej beefu, byli rozczarowani.

Lamar przyznał: „Lubię Drake’a w melodiach, nie lubię Drake’a, gdy zachowuje się twardo” i odmówił odpowiedzi, gdy Drake podał imię swojej żonie w poprzedniej piosence.

Nie musimy się ujawniać, to przyjazne danie i tak powinno byćrapował.

W ciągu ostatnich kilku miesięcy rozłam przyciągnął kilku innych raperów, a gwiazdy takie jak Kanye West, The Weeknd i Rick Ross wydały piosenki nawiązujące do tego opadu.

Źródło obrazu, Drake’a / Instagrama

podpis, Drak zamieścił swoją odpowiedź na Instagramie

Prawdopodobnie ma to być parodia tekstu Lamara, ale Drake najwyraźniej zapomniał, jak kończy się ta scena.

„Nienawidzę tego, że cię nie nienawidzę” – mówi Stiles, powstrzymując łzy. – Ani trochę, ani trochę.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *